Wycieczka do Zakopanego

W dniach 13 - 16 czerwca 2016 r. dzieci z klas III, IV, V, VI wzięły udział w wycieczce do Zakopanego. W poniedziałek rano o godzinie 8:00 uśmiechnięci  i spakowani wsiedliśmy do autokaru. Po spokojnej podróży dotarliśmy do naszego miejsca noclegowego „ U Jędroli” w Suchej. Zakopane powitało nas deszczem ale nie przeszkodziło nam to podziwiać panoramę gór z Gubałówki na którą wjechaliśmy kolejką. Wieczorem chętni zażywali kąpieli w basenie krytym a pozostali grali w gry sportowe. Następnego dnia udaliśmy się do Parku Linowego GuGu, na trasie niebieskiej wszyscy uczestnicy z wielkim zapałem pokonali ten trudny tor. Szczęśliwi i zadowolenie udaliśmy się do kina gdzie obejrzeliśmy film Angry Birds. Wieczorem na sali tanecznej bawiliśmy się w rytmie muzyki dyskotekowej. Trzeciego dnia o godzinie 9 wyjechaliśmy na Słowację do Aqua parku Tatralandia. Kąpielom wodnym i zabawom nie było końca, odważniejsi zjeżdżali na pontonach i matach. Zmęczeni wodnymi harcami ale bardzo zadowoleni  wróciliśmy do Zakopanego. Wieczorem spotkaliśmy się z góralem, który przybliżył nam tradycje i zwyczaje góralskie. Chłopcy nauczyli się zbójnickiego i zostali pasowani na prawdziwych górali. Potem zjedliśmy smaczne kiełbaski z grilla i udaliśmy się na odpoczynek po dniu pełnym wrażeń. W dzień wyjazdu zwiedziliśmy kościół na Krzeptówkach i udaliśmy się na zakupy dla naszych najbliższych na najpiękniejszej ulicy w Zakopanem Krupówkach. Po oscypkowym szaleństwie zakupowym, wróciliśmy wszyscy cali i zdrowi do Baćkowic. Naszym sponsorom serdecznie dziękujemy za pomoc finansowa.